“Tijekom gradnje mosta zbog smanjenja težine mosta i financijskih ograničenja debljina zaštitnog sloja svedena je na 1,5 cm što ima značajan utjecaj na trajnost mosta. Osim malog zaštitnog sloja most se nalazi i u izrazito agresivnom morskom okolišu, izložen je djelovanjima klorida iz mora, snažnom vjetru koji također pospješuje prodor klorida u konstrukciju, visokim ljetnim temperaturama i naizmjeničnim procesima smrzavanja i odmrzavanja.” J. Radić, Uvod u mostarstvo
Ova agresivna djelovanja utječu na trajnost mosta stoga održavanje mosta predstavlja veliki izazov za naše inženjere.
Svojim znanjem, iskustvom i pristupom Sitolor d.o.o. uspješno izvodi zahtjevne radove na sanaciji Krčkog mosta. Radovi se izvode na nadmorskoj visini od 25 m. Popravak i zaštita lokalnih nepravilnosti na donjoj plohi mosta vrši se hidrodemoliranjem betonske površine, zatim nanošenjem migracijskih inhibitora korozije i reparaturnih mortova visoke kvalitete.
Investitor:
AUTOCESTA RIJEKA-ZAGREB d.d.
Godina obnove / sanacije:
2019.
Lokacija:
Krk